victor_story_s

A márka bemutatása

Den Li Chen 1958 óta foglalkozott tollaslabdák gyártásával. 1968-ban úgy döntött, hogy hivatalosan is megalapítja VICTOR névre keresztelt saját vállalkozását. Kiváló minőségű labdáival néhány év alatt Ázsia élvonalába küzdötte fel magát, több ország is hivatalos versenylabdának választotta a VICTOR labdákat.

1980-tól a vállalat kiterjesztette tevékenységét a tollasütők gyártására is. Ebben az időben a vas és aluminium ötvözetű ütők voltak használatban, de a VICTOR kutatói kifejlesztették a saját 100% grafit ütőiket. A VICTOR márka ezzel világméretű hírnévre tett szert, többek között az Európa Bajnokságot is “VICTOR Cup” névre keresztelték, és ezen a tornán is a VICTOR által gyártott labdákat használták.

1983-tól tovább szélesedett a termékek palettája, és a VICTOR megjelent a sportruházat piacán is. Minthogy több vállalat is foglalkozott sportruházat forgalmazásával, a VICTOR úgy döntött, hogy magasabb rangra emeli a saját termékeit az átlagosnál: kizárólag a tollaslabda sportra koncentrált, és az eleganciát, az életerőt és az egyéniség megjelenítését tűzte ki célként.

A márka napjainkra felért a legnevesebb gyártók közé a labdák, tollasütők és ruházat területén is; de a vállalat vezetőinek nem titkolt célkitűzése, hogy a VICTOR nevet a világ első számú tollaslabda márkájává tegye. Ennek érdekében a termékeket egy speciális csapat folyamatosan fejleszti, hogy a legmodernebb technológiák azonnal használatba kerülhessenek. A fejlesztő csapat tagjai között szerepel jelenleg is több világbajnok tollaslabdázó, és a világ élvonalába tartozó számtalan játékos. Ők folyamatosan tesztelik a legújabb fejlesztéseket, és visszajelzéseik és kéréseik alapján a VICTOR mérnökei tökéletesítik termékeiket.

2009-től a játékosok személyes szponzorációs szerződésein túl a VICTOR vállalat a koreai és a fülöp-szigeteki nemzeti válogatottal is együttműködési szerződést kötött.

2010-től a Korean Open – amely a super series versenyek egyik állomása – szintén Victor támogatás alá került. A vállalat büszke arra, hogy 2011-től a verseny összdíjazását 1.2 millió dollárra emelte, amellyel abszolút rekordot ért el a super series versenyek történelmében. Ezzel nemcsak a verseny rangja, hanem az egész sportág elismertsége magasabbra került a világon.

Az elmúlt 40 év alatt a VICTOR márkanév a folyamatos innovációval, szorgalmas munkával és rengeteg felhalmozott tapasztalattal felküzdötte magát az első helyre a kínai tollaslabda univerzumban. Ezután sincs megállás, a cél az, hogy a VICTOR legyen az első számú tollaslabda márka a világon!

Egy hozzászólás a(z) “A márka bemutatása” bejegyzéshez

  1. Visszajelzés: Meccslabda

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.


+ kilenc = 13