About VICTOR_VICTOR_03_s

Filozófia

VICTOR International – A jövőbe tekintő vállalat

A VICTOR alapításakor megfogant 4 szó, amelyben összefoglalható a vállalat filozófiája, azóta is iránymutató munkatársaink tevékenységének mindennapjaiban: Becsület, Szorgalom, Bizalom, Élvonal.

A szociális és környezetbarát gondolkodás alapelveink meghatározó része, ezért nem pusztán csak gazdasági megfontolások irányítják vállalatunkat. Minden vásárlónak különböző igénye van, mi ezeket megkeressük, és személyre szabottan igyekszünk azoknak megfelelni.

Aki a VICTOR termékeket választja, a csúcsminőségű sportszereken kívül csúcsminőségű kiszolgálást és szakértelmet is választ. Minden munkatársunk olyan aktív sportoló, játékos vagy edző, aki nem egyszerűen csak kereskedik a sporttal kapcsolatos termékekkel, hanem imádja magát a sportot. Kapcsolatrendszerünk meghatározó tényezője a kölcsönös bizalom, amelyet vásárlóink felé is törekszünk kiépíteni, kiérdemelni.

A VICTOR számos területen aktív részese különféle társadalmi mozgalmaknak, segítő szándékú kezdeményezéseknek, nem csak a szegényebb régiókban, Kenyában, a Fülöp-szigeteken, de még Németországban is. Filozófiánk része, hogy szeretnénk valamit visszaadni a társadalomnak, az embereknek.

A 16 éven aluliak munkavégzésének tilalma, meghatározott munkaidő, barátságos környezet és még sok egyéb Európában természetessé vált munkavégzési szabályzatnak maximálisan megfelelő szabályokat honosítottunk meg Nanjingban is, amely természetesen megfelel az ISO 9001 minőségbiztosítási szabványnak is.

Az emberek magas életszínvonalának biztosításán túl fontos számunkra a környezetvédelem is. Termékeink toxikológiai laboratóriumi teszteken esnek keresztül, amellyel biztosítjuk, hogy nem tartalmaznak mérgező anyagokat. A pamut anyagú ruházat 100% organikus (ökogazdaságokban előállított) pamutból készülnek.

Vélemény, hozzászólás?